Następca kultowego BMW serii 3 w coupe, po tym jak bawarski producent postanowił ujednolicić gamę modelową i parzystymi numerami oznaczyć samochody z nieco niżej poprowadzoną linią dachową. Ten konkretny egzemplarz odkupiliśmy od firmy ubezpieczeniowej z powierzchownymi uszkodzeniami nadwozia po kolizji z rowerzystą.
Wygrany egzemplarz wyposażony jest w poszukiwany na rynku M-pakiet, na który z zewnątrz składa się agresywnie narysowany zderzak przedni, napompowane listwy progowe, tylny zderzak charakterystyczny dla tej wersji wyposażenia oraz unikalny wzór felg. W środku znajdziemy nakładki progów oraz podstopnice z logiem M-power, a przede wszystkim trójramienną kierownicę, która w całej gamie modelowej serii F, pozwala pewnie trzymać stery w najostrzejszych zakrętach. Poza aspektami wizualnymi największą różnicę poczujemy właśnie w prowadzeniu, zawieszenie M-sport całkowicie odmienia charakter tego samochodu i sprawia, że podróż jest angażująca, a samochód prowokuje do szybkiego pokonywania zakrętów.
Silnik 2.0 o mocy 245 koni mechanicznych oraz z napędem xDrive zapewnia świetną dynamikę, po wyłączeniu kontroli trakcji, mimo napędu na cztery koła, można postawić ten samochód bokiem w zakrętach. Zasiadając za sterami, dzięki wygodnym sportowym fotelom oraz niskiej pozycji za kierownicą, każdy może poczuć się jakby ten samochód był zaprojektowany właśnie dla niego!
Dane techniczne:
Rok produkcji: 2014 |
Przebieg: 105 107 km |
Napęd: Silnik benzynowy |
Silnik: 1997 cm3 |
Moc: 245 KM |
Moment obrotowy: 350 Nm |
Skrzynia biegów: Automatyczna |
Układ napędowy: AWD xDrive |
Galeria zdjęć: