Strona główna » Blog » Ford Fusion Titanium PHEV

Ford Fusion Titanium PHEV

Ford Fusion od dawna bije rekordy popularności w swoim segmencie, a do jego największych zalet należy świetne wyposażenie nawet w podstawowych wersjach, rewelacyjne właściwości jezdne oraz wysoki komfort podróżowania. Pan Wojciech zdecydował się na zakup samochodu już na miejscu, ze względu na pilną potrzebę zakupu kolejnego samochodu, a wybór padł na zelektryfikowaną wersję, która poza świetną dynamiką pozwala na oszczędne przemieszczanie się z rewelacyjnym spalaniem na poziomie nawet 1.8l/100 kilometrów, przy maksymalnym wykorzystaniu dostępnych akumulatorów.

Ford Fusion Titanium PHEV. Źródło: mufflermotors.pl

Ford Fusion PHEV to hybryda typu plug-in, który może poruszać się wyłącznie na silniku elektrycznym, a realny zasięg do osiągnięcia w tym trybie mieści się w przedziale 35-45 kilometrów, a prędkość maksymalna jaką można osiągnąć to 130km/h. Po rozładowaniu akumulatorów samochód przechodzi w tryb typowo hybrydowy, w którym odzyskuje energię przy hamowaniu, ale także z pracy silnika spalinowego, w ten sposób doładowując baterię.

    Samochód jest w bardzo bogatej wersji wyposażenia Titanium, a w skład wyposażenia wchodzą elektrycznie regulowane, skórzane fotele przednie z funkcją pamięci, które są wentylowane oraz podgrzewane, system monitorowania martwego pola BLIS, system inforozrywki SYNC3 z Apple Carplay oraz Android Auto, nagłośnienie premium SONY, czujniki parkowania z przodu oraz z tyłu, a także kamera cofania.

    Przedstawiony egzemplarz Pan Wojciech zakupił w Polsce, a my przed zakupem sprawdziliśmy historię, jakość wykonanej naprawy, stan techniczny oraz zajęliśmy się przerobieniem lamp tylnych i pełnym kodowaniem samochodu na język polski.

    Ford Fusion Titanium PHEV. Źródło: mufflermotors.pl

    Dane techniczne:

    Rok produkcji: 2017
    Przebieg: 89 942 km
    Napęd: Hybryda typu Plug-in, wspierająca silnik benzynowy
    Silnik: 1998 cm3
    Moc: 188 KM
    Moment obrotowy: 175 Nm
    Skrzynia biegów: Automatyczna bezstopniowa eCVT
    Układ napędowy: FWD

    Galeria zdjęć:

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *